مسجدشهداءبجنورد

.
مسجدشهداءبجنورد

با سلام مسجدالشهداء شهرک شاهدبا زیر بنایی بیش از 1000متر با همت والای اهالی محله ساخته شده و هم اکنون نمازگزاران در سه نوبت (صبح ،ظهر،شب)نماز را به جماعت اقامه می نمایند
آدرس :استان خراسان شمالی بجنوردخیابان امام خمینی غربی شهرک شاهد

نویسندگان

کاش کمی شرمنده می شدیم ...

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۴۱ ب.ظ

سخنی با شهداء :

هرگز از انقلاب خود خسته نمی شویم/ شهدا را نباید به خاطره ها سپرد 

کاش کمی شرمنده می شدیم

سلام بردار شهیدم !نامت چه بود؟یادم رفته است .

سلام مرا هم به حضرت روح ا...برسان!برادر شهید من، خدا هنوز زنده است؟

نکند تو دیگر برادر من نباشی؟سلام برادر شهید من!

برادر! امروز دیگر بر سر خواهرم چادر نیست تا که خون سرخ تو سیاهتر باشد! برادر راستی، کربلا که اسطوره نبود، بود؟

سیدالشهدا را می شناسی ؟ من مایکل جکسون را می شناسم، وهاکبری فین را! تو چه طور؟ بیل گیتس را می شناسی ؟

در این دوره زمونه، حرف در بازنگری در دین خدا زده می شود، برای خدا هم نسخه می پیچند!برادر! خدا آیا حواسش نبود چه می گوید؟

اینجا گرگ ومیش است ! البته نه به خاطر اینکه خورشید هنوز سیاهی گرمش را بر سرمان نگسترانیده است، بلکه به خاطر شبیه بودن.

گرگ ها و میش ها! هم گرگ ها لباس میش پوشیده اند و هم میش ها تابلوی من گرگ هستم بر گردنشان آمیخته! برادر شهید من، فانوس داری؟ برای خودت نگه دار. من این وضع را دوست دارم.

تو را هم دوست دارم.

نکند از قاب عکس بیرون بیایی!

برادر شهیدم! بسیار دوستت می دارم اما از من مخواه. مخواه که مانند تو بیاندیشم و در اندیشه شهادت باشم. برادر اینجا آزادی اندیشه است! راستی در ملک خدا آزادی هست؟ نیست؟ خوب پس نمی فهمی چه می گویم، این آزادی که می گویم خیلی چیز خفنی است! گرگ و میش می کند همه جا را ، حتی بهشت را! برادر شهیدم! راستی نامت چه بود؟ یادم رفته است.............

(التماس دعا)



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۷
شهید گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی