مسجدشهداءبجنورد

.
مسجدشهداءبجنورد

با سلام مسجدالشهداء شهرک شاهدبا زیر بنایی بیش از 1000متر با همت والای اهالی محله ساخته شده و هم اکنون نمازگزاران در سه نوبت (صبح ،ظهر،شب)نماز را به جماعت اقامه می نمایند
آدرس :استان خراسان شمالی بجنوردخیابان امام خمینی غربی شهرک شاهد

نویسندگان

پاداش توبه از گناه

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۴۶ ب.ظ
در زمان پیامبر در شهر مدینه مردی بود با چهره ای آراسته و ظاهری پاکیزه،آنچنان که گویی در میان اهل ایمان،انسانی برجسته و نمونه است.

او در بعضی از شبها به دور از چشم مردم،دزدی می کرد و به خانه های اهل مدینه دستبرد می زد.یک شب که برای دزدی رفته بود.خانه ای بزرگ نظر او را جلب کرد.

از دیوار خانه بالا رفت. وقتی داخل خانه را دید از خوشحالی چشمانش برق زد؛زیرا هم اثاث زیادی درون خانه بود و هم زن زیبا و جوانی در میان خانه تنها خوابیده بود.

با خودش گفت:امشب هم اثاث قیمتی این خانه را می برم و هم از این زن جوان بهره ای می گیرم!در این حال و هوا بود که ناگهان برقی از غیب بر دل و جانش زد و فکرش را روشن کرد که:مگر من بعد از این همه گناه و معصیت نمی میرم،مگر خداوند مرا مواخذه نمی کند،آیا در آن روز از عذاب دردناک خداوند راه فراری هست؟

!یقین بدان که با این اعمال در آن روز دچار خشم خدا می شوم و در آتش جهنم برای همیشه می سوزم.پس از این فکر،با خود گفت:این بار را به خاطر خدا گناه نمی کنم؛

لذا از دیوار پایین آمد و با دست خالی به خانه رفت. صبح روز بعد با همان ظاهر آراسته و چهره غلط انداز نزد پیامبر خدا آمد و گوشه ای نشست.

ناگهان دید صاحب خانه شب گذشته یعنی همان زن زیبا و جوان به خدمت پیامبر آمد و گفت:ای رسول خدا!من زنی بدون شوهر با ثروتی زیاد هستم که قصد داشتم هییچوقت شوهر نکنم.

شب گذشته به نطرم آمد دزدی به خانه من آمده اگر چه چیزی نبرد ولی،مرا به وحشت و ترس انداخته،دیگر جرات اینکه به تنهایی داخل آن خانه زندگی کنم را ندارم،اگر صلاح می دانید شوهری برایم انتخاب کنید.

ناگهان حضرت نگاهی به اطراف کردند و به آن مرد اشاره نمودند که جلو بیا،آنگاه به زن فرمودند:آیا میل داری تو را هم اکنون به عقد این جوان درآورم،زن گفت:مانعی ندارد.

پیامبر آن زن را برای مرد توبه کننده عقد کرد و مرد به همراه آن زن به خانه اش رفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۰۳
شهید گمنام

نظرات  (۲)

ممنون از مطالبتون اما خوب بود منبع رو هم ذکر میکردید
سلام.
پاداش توبه سایبری و تحریم فیس بوک و سایت های خبری معاند چیست؟ پاداش ایمان آوردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی چیست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی