مسجدشهداءبجنورد

.
مسجدشهداءبجنورد

با سلام مسجدالشهداء شهرک شاهدبا زیر بنایی بیش از 1000متر با همت والای اهالی محله ساخته شده و هم اکنون نمازگزاران در سه نوبت (صبح ،ظهر،شب)نماز را به جماعت اقامه می نمایند
آدرس :استان خراسان شمالی بجنوردخیابان امام خمینی غربی شهرک شاهد

نویسندگان

مداح : جلال زارع

هر شب می خونم باشور ونوا، کربلا می خوام ابوالفضل

ذکر سجود نمازم شده :کربلا می خوام ابوالفضل

جدایی هم حدی داره آقام، کربلا می خوام ابوالفضل

ابوالفضل کربلاییم کن .ابوالفضل نینواییم کن

نفس نفسم ذکر کربلاست ،کربلا می خوام ابوالفضل

عشق من فقط گنبد طلاست ،کربلا می خوام ابوالفضل

قسمتم بکن تا بیام حرم، کربلا می خوام ابوالفضل

جون وزندگیم نذر روضه هات ،کربلا می خوام ابوالفضل

ابوالفضل کربلاییم کن .ابوالفضل کربلاییم کن

ابوالفضل نینواییم کن .ابوالفضل نینواییم کن


حجم فایل : 3.34 MB

دریافت
عنوان: کربلا میخوام ابوالفضل سایت مسجد شهداء بجنورد
حجم: 3.34 مگابایت
توضیحات: مسجدشهداء بجنورد


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۴
شهید گمنام

نظرات  (۴۹)

دمتون گرم ،یا علی
خدا اجرتون بده
من که هی به این مداحی گوش میدم و گریه می کنم
حتی برای آوای انتظار گوشیم همانتخابش کردم
سلام
عالی بود. اجرتون با سید الشهداء
واقعا عالی بود من که هر وقت این نوحه رو گوش می کنم گریم می گیره .
مداحی خیلی زیباییه . عاااااالیییییییی

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
سلام 
ممنون بخاطر مطالب خوبتون امیدوارم به سایت ما هم سر بزنید.
من مامانم عاشق این آهنگه...ممنون
نسبتا بد نبود
۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۲ علی شریف نیا
سلام .
عالی بود . 
علی شریف نیا از گرگان .
انشالله زیر سایه حضرت ولیعصر (عج) موفق و موید باشید.

لحظه هاتان کربلایی باد
عالی بود
قاطیم کردی
Oواقعا خوب بود

بد نبود

خیلی ممنون پسرم عاشق این مداحی و صدای شماست 
۲۵ مهر ۹۴ ، ۲۱:۳۷ عبدالله حسین پور
خیلی عالی افتخار میکنم ایرانیم
عالی بود

سلام واقعا قشنگه...

ممنون.

خیلی عالیه

 

عالی

جلال زارع مداح شهر ما(مرودشت)هست التماس دعا دوستان
خوبه عالیییییییییییییییی

التماس دعا  اهای نوکرای ابالفضل برام دعا کنید مشکل بزرگی دارم خدا جون خودت درستش کنم

اقایه دنیامرسی
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۹:۵۲ علی محمدی

با سلام:

السلام الیک یا علی ین حسین

وعلی علی بن الحسین

وعلی اولادالحسین

وعلی اصحاب الحسین

((متشکرم  واقعا عالی است.))

۰۱ دی ۹۲ ، ۲۰:۴۳ دلتنگ کربلا
عاشق مداحیتمم ال 2
خیلی خیلی عالی بود
عاااااااااااااااااااااااااااااالی بود
عااااااااااااااااااااالی بود
دمتون گرم
خیلی عالی بود.
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
سلام عزاداریاتون قبول دخترمن عاشق این مداحیه بهش قول داده بودم پیداش میکنم ممنون که توسایت گذاشتینش
عالی بود ممنون
سلام خیلی خیلی عالی هست با تشکر
سلام عالی بود
عالی بود


سلام واقعا زیبا بود .ابوالفضل یارتون
۲۱ آبان ۹۲ ، ۱۶:۱۰ محمود فیلتر

عالی بود محمود فیلتر هستم از یافت آباد

مرسی واقعا مداحی زیبا و دل نشینی...
عالیه داداش خواهش می کنم به وبلاگ من برووببین ویک نظر بده
www.musicyaser.mihanblog.com
۱۷ آبان ۹۲ ، ۲۲:۲۷ محمَّد-مُخلِصِ آقاش
سلام،فوق العاده بود!!!
خیلی زیباست واقعا،ریتمی زیبا،نوحه ای زیبا،صدایی زیبا!!!
حسین یارتون
خیلی عالی بود
سلام نوحه و صدای مداح بسیاری عالی بود
بهم اطلااااااااااااااااااااااااااااع بدیییییید

سلام به همگی

چرا من هرچی میگردم نمیتونم بقیه نوحه های آقای جلال زارع رو پیدا کنم

از شما یا هرکی که میدونه بهم خبر بده خیلی لازم دارم

چون حرکاری میکنم نه میتونم متن شونو پیدا کنم و فایل صوتی شو

این هم آدرس وبلاگم بهم خبر بدید

www.booys.blogfa.com

۱۵ آبان ۹۲ ، ۱۷:۴۳ دوستدارحسین
خیلی عالیه . اگه نوحه (یار می گوید حسین ، دلدار می گوید حسین ) رو که با ملودی خونده شده کاملش رو برای دانلود بزارید ممنون می شم .
اجرتون با آقا ابا عبداله
سلام  واقعا عالی بود مرسی
۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۹:۰۲ کیانوش حیدریان
خوبه اجرتون با آقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی