مسجدشهداءبجنورد

.
مسجدشهداءبجنورد

با سلام مسجدالشهداء شهرک شاهدبا زیر بنایی بیش از 1000متر با همت والای اهالی محله ساخته شده و هم اکنون نمازگزاران در سه نوبت (صبح ،ظهر،شب)نماز را به جماعت اقامه می نمایند
آدرس :استان خراسان شمالی بجنوردخیابان امام خمینی غربی شهرک شاهد

نویسندگان

۱۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است


نمی دانم چه شد که کشکی کشکی آر پی جی زن و تیر بارچی دسته مان حرفشان شد و کم کم شروع کردند به تند حرف زدن و «من آنم که رستم بود پهلوان» کردن. اول کار جدی نگرفتیمشان. اما کمی که گذشت و دیدیم که نه بابا قضیه جدی است و الان است که دل و جگر همدیگر را به سیخ بکشند، با یک اشاره از مسئول دسته، افتادیم به کار.

اول من نشستم پیش آر پی جی زن که ترش کرده بود و موقع حرف زدن قطرات بزاقش بیرون می پرید. یک کلاهخود دادم دست تیربارچی و گفتم: «بگذار سرت خیس نشوی. هوا سرده می چایی!» تیربارچی کلاهخود را سرش گذاشتو حرفش را ادامه داد. رو کردم به آر پی جی زن و خیلی جدی گفتم: «خوبه. خوب داری پیش می روی. اما مواظب باش نخندی. بارک الله.» کم کم بچه های دیگر مثل دو تیم دور و بر آن دو نشستند و شروع کردن به تیکه بار کردن!

-  آره خوبه فحش بده. زود باش. بگو مرگ بر آمریکا!

-  نه اینطوری دستت را تکان نده. نکنه می خواهی انگشتر عقیق ات را به رخ ما بکشی؟!

-  آره. بگو تو موری ما سلیمان خاطر. بزن تو بر جکش.

آن دو هی دستپاچه می شدند و گاهی وقت ها با ما تشر می زدند. کمک آر پی جی زن جلو پرید و موشک انداز را داد دست آر پی جی زن و گفت: «سرش را گرم کن، گراش را بگیر تا موشک را آماده کنم!» و مشغول بستن لوله خرج به ته موشک شد. کمک تیربارچی هم بهش برخورد و پرید تیربار را آورد و داد دست تیربار چی و گفت: الان برات نوار آماده می کنم. قلق گیری اسلحه را بکن که آمدم!» و شروع کرد به فشنگ فرو کردن تو نوار فلزی. آن قدر کولی بازی درآوردیم که یک هو آن دو دعوایشان یادشان رفت و زدند زیر خنده. ما اول کمی قیافه گرفتیم و بعد گفتیم: «به. ما را باش که فکر می کردیم الانه شاهد یک دعوای مشتی می شویم. بروید بابا! از شماها دعوا کن در نمی آد!»


 کتاب رفاقت به سبک تانک صفحه 34

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۰
شهید گمنام

نسل جوان را به جهان رهبری


جلوه ی توحید، علی اکبری


هر که هوای رخ احمد کند


در تو تماشای پیمبر کند

ولادت باسعادت سرو باغ احمدی، آینه ی محمدی

و روز جوان مبارک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۳۸
شهید گمنام
اولین نشست خبری رئیس جمهور منتخب مردم با رسانه های گروهی حاشیه هایی به همراه داشت که از جمله آن می توان به حضور محمد نهاوندیان برنامه ریز اقتصادی علی اکبر ولایتی از رقبای روحانی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در این نشست و تلاش عنصر جریان انحرافی برای بر هم زدن اولین نشست خبری رئیس جمهور منتخب اشاره کرد.
اولین نشست خبری حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم برای دوره یازدهم عصر امروز در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور رسانه های گروهی داخلی و خارجی برگزار شد.

در این مراسم چهره هایی نظیر محمدرضا نعمت زاده، محمد باقر نوبخت، محمد نهاوندیان، محمود واعظی، حجت الاسلام علی عسگری، محمد سلطانی فر، عبدالحسین مختاباد، یاسر هاشمی، حسین فریدون، محمد رضا صادق، یدالله خانجانی و فرزند محسن هاشمی حضور داشتند.

حضور همزمان جمع کثیری از رسانه های گروهی داخلی و خارجی و اعضای ستاد انتخاباتی روحانی در تالار آفتاب مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث ازدحام جمعیت شده بود تا جایی که اکثر خبرنگاران و برخی از اعضای ستاد انتخاباتی روحانی به صورت ایستاده این مراسم را دنبال می کردند.

در ابتدای این مراسم زمانی نیا عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای سابق و مجری برنامه با قدردانی از اعتماد مردم به گفتمان اعتدال و رایی که به بیان کننده این گفتمان در انتخابات داده شد رسانه ها را تا پایان دولت یازدهم دوست، همراه و ناظر دولت خواند.

یکی از نکات حاشیه ای و قابل توجه اولین نشست خبری رئیس جمهور منتخب این بود که یک خبرنگار نابینای احمدی نژادی در این مراسم حضور یافت و عنوان کرد که من احمدی نژادی هستم، اما آمادگی همکاری با شما برای تحقق اهداف بلند جمهوری اسلامی هستم. این خبرنگار عنوان کرد که شنیده ام می خواهید تمامی کارکنان و مدیران دولت فعلی را درو کنید روحانی در پاسخ به این خبرنگار نابینا گفت: ما داس نداریم که بخواهیم درو کنیم ما کلید داریم البته اگر کسی اتوبوسی آمده و بلیت نداشته باشد این مشکل خود اوست.

یکی از نکات کلیدی و مهمی که روحانی در خلال گفتگویش با خبرنگاران بر او تاکیدداشت این بود که دولت وی اسلامیت، ایرانیت و ولایت فقیه را همزمان در تصمیمات و اقدامات خود مورد توجه خواهد داشت. نکته این سخن روحانی این بود که پیشتر اسفندیار رحیم مشایی تنها از لفظ اسلامیت و ایرانیت در سخنان خود برای تصمیماتش نام برده بود.

حجت الاسلام روحانی که پیشتر و تا سال ۸۴ مذاکره کننده ارشد کشورمان با غرب بود و مسئولیت دبیری شورای عالی امنیت ملی را برعهده داشت در پاسخ به سئوال خبرنگار فرانسوی درباره احتمال تعلیق مجدد تاسیسات هسته ای با توجه به انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران گفت: آن زمان گذشت.

یکی از نکات حاشیه ای دیگر نشست خبری روحانی درخواست خبرنگاران اصلاح طلب برای بازگشایی انجمن صنفی روزنامه نگاران بود که رئیس جمهور منتخب مردم در پاسخ به این درخواست ها گفت: معتقدم نه تنها انجمن صنفی بلکه هر انجمنی در چارچوب قانون باید فعال باشد. این سخن روحانی با واکنش برخی از خبرنگاران و تشویق آنان مواجه شد.

خبرنگاری در ادامه این مراسم از روحانی پرسید که آیا دولت ائتلافی تشکیل خواهید داد که وی در پاسخ گفت: حضور اصلاح طلبان، ائتلاف گرایان و اصولگرایان در دولت بنده قطعی خواهد بود اما این دولت قطعا ائتلافی نیست بلکه دولتی فراجناحی است.

در ادامه این نشست خبرنگار شبکه ان بی سی آمریکا با اشاره به پیام تبریک وزیر امورخارجه این کشور به روحانی و مردم ایران گفت که آیا شما خواستار برقراری رابطه با آمریکا هستید که رئیس جمهور منتخب مردم پاسخ داد: در روابط دو کشور ایران و آمریکا زخم کهنه ای وجود دارد اما معتقدم اگر می خواهند روابطی شکل بگیرد باید بر مبنای منافع مشترک و خواسته های به حق دو کشور باشد.

در این نشست برخی از خبرنگاران به دلیل نداشتن فرصت برای پرسیدن سئوالشان از مجریان برنامه گلایه داشتند تا جایی که یکی از خبرنگاران حاضر در این مراسم با فریاد بلند از روحانی پرسید که برنامه شما برای زنان چیست؟

یکی از سئوالات دیگر خبرنگاران اصلاح طلب حاضر در این مراسم این بود که برنامه دولت یازدهم برای زندانیان امنیتی سال ۸۸ چیست که روحانی در پاسخ به این سئوال مردم را عامل تعیین کننده و سرنوشت ساز در این خصوص خواند.

رئیس جمهور منتخب مردم در پایان ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل فضای محدود و کمبود جا از حضور همه رسانه های گروهی در این نشست سپاسگزاری کرد.

پیش از ترک نشست خبری از سوی روحانی، یکی از افرادی که پیشتر در هنگام ثبت نام کاندیداها در وزارت کشور از همراهان اسفندیار رحیم مشایی و طرفدار وی بود و در حمایت از مشایی با خبرنگاران اصولگرا و مخالف مشایی در ستاد انتخابات کشور درگیر شده بود فریاد "روحانی یادت باشه میرحسین باید باشه" سر داد و سعی کرد به سرعت سالن را ترک کند، وی که خود را خبرنگار یک مجله پتروشیمی معرفی کرده بود با واکنش خبرنگاران مواجه شد و همگی او را عامل جریان انحرافی برای بر هم زدن اولین نشست خبری رئیس جمهور منتخب مردم معرفی خواندند.


منبع : عرش نیوز
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۵
شهید گمنام
خدایی رفتن به گردان تخریب خیلی دل و جرات می‌خواست. از اعزام چند هزار نفری که به لشگر ما میومد شاید 20 نفر داوطلب حضور در گردان تخریب می شدند.

یکی از شعارهایی که موقع دویدن در دوی صبحگاهی جبهه می‌خوندیم و شادی و شعف خاصی به جمع رزمندگان می‌آورد این شعار بود که با آهنگی خاصی خوانده می‌شد و رزمنده‌ها کلمه آخرش که «نرو» بود با هم تکرار می‌کردند و اون شعار این بود که:

مادرم می‌گفت جبهه نرو

جبهه میری،بسیج نرو

بسیج رفتی تخریب نرو

تخریب رفتی رو مین نرو

رو مین رفتی هوا نرو

هوارفتی زمین بیا 

و... این جملات یکی از شوخی های جبهه بود.


ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۹
شهید گمنام

فرقی نمی کند اینکه همیشه اضطراب زیاد داشته باشید یا به طور موقت دچار این درد باشید، احتمالا تمایلی به مصرف دارو ندارید. شاید واقعا هم نیاز نباشد.

درمان های غیردارویی زیادی برای برطرف کردن اضطراب و تشویش وجود دارد. از جمله می توان به تکنیک های کنترل ذهن برای آرام شدن اشاره کرد. البته برخی از این تکنیک ها در لحظه پاسخگو هستند در حالیکه برخی دیگر در طول زمان خاصیت درمان گر د


ادامه مطلب

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۵
شهید گمنام

با این وجود اگر بدانید ازدواج مستـلـزم چه مواردی بـوده و هـمـچنین انتظارات شخصی خودتان رانیز معین نمایید، می‌توانـیـد بـه راحـتــی به ترس از ازدواج غلبه کرده و با درک کامل تصمیم بگیرید کـه چه زمانی ازدواج کنید.

 

.                                                ادامه مطلب ومراحل آن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۴
شهید گمنام

سلام تصویر انواع انگور های که در استان خراسان شمال توسط باغداران زحمتکش استان تولید می شود را در ادامه گذاشته ایم


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

انگور میوه‌ای شیرین و لذیذ و از نوع میوه‌های خوشه‌ای است. انگور میوه ای است بهشتی که شامل ویتامین های A و B و C می باشد همچنین دارای مقداری منیزیم، کلسیم، آهن، فسفر، پتاسیم و آلبومین است. این میوه مناسب برای بیماری‌های اعصاب است. مواد غذایی موجود در انگور به هضم غذا و جذب آن در معده کمک فراوانی می‌کند و در درمان بیماری‌های سوءهاضمه، سل ریوی، مشکلات کلیوی (سنگ کلیه)‌ و یبوست کمک فراوانی می‌کند. همچنین این میوه را برای درمان بیماری های ناشی از عوارض رماتیسم، کم خونی و حتی پیش گیری از سرطان سودمند می دانند.


ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۱
شهید گمنام
سلام امروز می خوام استتار های جالب و دیدنی رو واستون به نمایش بذارم امیدوارم دوست داشته باشید








ادامه تصاویر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۳
شهید گمنام
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۱
شهید گمنام

این همه دعا برای چیست؟ و ما چه نیازی به این دعاها داریم؟ مگر خود خداوند خوبی بندگانش را نمی‌خواهد، مگر او نگهبان و حافظ بندگانش نیست؟   

دعا

ما نیازمند به دعا هستیم، چرا که دعا کارکردها و فوائد بسیاری دارد.

اندر فواید و کارکردهای دعا

1- می‌دانید که تکبر و غرور بدترین دشمن انسان است و حالا هم روز به روز انسان‌ها از خود مغرورتر و متکبرتر هم شده‌اند. یکی از فواید دعا، شکستن همین غرور و تکبر است. در همین دعای پر فیض کمیل که یکی از بهترین دعاهاست پر است از کلمات خاضع، خاشع، متواضع، فقیر، ذلیل، نادان و خطاکار، وقتی شما احساس می‌کنی به یک چیزی نیاز شدید داری ولی خودت آن را نداری به ناچار برای به دست آوردن آن باید به خداوند و خالق خودت التماس کنی.

در این جا هست که عملاً «خودت را  ظاهراً» کوچک کردی و پایین آوردی، پایین آوردنی که لازمه بالا رفتن و تکامل است مثل یک توپی که هرچه محکم‌تر به زمین بخورد بیشتر بالا می‌رود.

بنابراین دعا بهترین وسیله ای برای نابودی تکبر و غرور است و این به خصوص در جهان امروز که بیشتر دعواها و درگیری‌های سیاسی و جناحی از آن ناشی می‌شود چیز کمی نیست.


و در ادامه مطلب

در دعا دیگران را بر خود مقدم کنیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۹
شهید گمنام

 

ماه شعبان، ماه هشتم از ماه های قمری، ماهی بسیار شریف و منسوب به رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم است.
پیامبر فرمود:«شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه خدا. هر کس یک روز از ماه من را روزه بگیرد، من در قیامت شفیع او خواهم بود.»
پیامبر ماه شعبان را روزه می‌داشت و آن را به ماه رمضان وصل می‌کرد.

هنگامی که ماه شعبان فرا می رسید امام سجاد علیه السلام اصحاب خود را فرا می‌خواند و درباره فضیلت این ماه سخن گفت. آنگاه می‌فرمود:«هر کس برای محبت پیامبر و تقرب به خداوند، ماه شعبان را روزه بدارد، خداوند او را در روز قیامت مشمول کرامت خود می‌گرداند وبهشت را برای او لازم می شمارد.»

بر هر حال علاوه بر روزه که فضیلت بسیاری دارد، اعمال دیگری همچون نماز و اذکار و دعاها و استغفار نیز در این ماه وارد شده است که در کتاب شریف مفاتیح الجنان در فصل اعمال ماه شعبان ذکر شده است.
حوادث و وقایع تاریخی فراوانی نیز در ماه شعبان روی داده که مهمترین آن ولادت امام حسین وامام علی بن الحسین  وامام مهدی وحضرت ابوالفضل علیهم السلام است
منابع:
هدایة الانام الی وقایع الایام، محدث قمی، ص 108؛ مفاتیح الجنان، ص279

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۳
شهید گمنام

 

بر طبق احکام و قوانین اسلام انتخاب کنید نه بر طبق رابطه…بیایید ضابطه را حاکم بر انتخابات کنیم.

 "شهید حسین پرستار"

با اخلاص در انتخابات شرکت نمایید و از خون شهیدان پاسداری کنید.

"شهید ملک حسین اسدی"

بدانید هر رایی که شما به صندوق می ریزید،

مشت محکمی است که به دهان ضد انقلاب و اربابان آمریکایی شان

می زنید و یک قدم او را وادار به عقب نشینی می کنید.

  "شهید حیدر باقری"

دقت نمایید به چه کسی رای می دهید

که اگر خطا کنید

روز قیامت جوابگوی خون شهیدان خواهید بود.

  "شهید عباس جوشقانی"



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۴
شهید گمنام

سلام اگه دوست داری خونتونو از ارتفاع 50متری ببینی ویا این که می خوای تصویر مسجد رو از همین ارتفاع تماشا کنی بهت پیشنهاد می کنم روی گزینه زیر کلیک کنی تا تصویر ماهواره ای مسجد رو به تاریخ روز واست نشون بدم

راستی باید نرم افزار فلش پلیر روی کامپیوترتون نصب شده باشه وگرنه فکر نمی کنم نشون بده


یا این که آدرس زیررو در صفحه ای جدید ودر نوار جستجو وارد کنید
http://www.behrah.com/webmap.php?lat=37.47403534534998&lng=57.308405518525376&mlat=33&mlng=53&zoom=19&showcontrols=1&width=600&height600&type=2
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۴
شهید گمنام

شهید عادل عظیم‌خانی در وصیتنامه‌اش نوشته بود: روی قبرم مثل برادر فتحعلی‌زاده گِلی باشد، زیرا در شهرمان کسانی هستند که نان روزمره خود را نمی‌توانند پیدا کنند و در زیر سقف‌های گِلی زندگی می‌کنند.

جنگ بود و می‌دیدند که مردم با جان و دل به جبهه کمک می‌کنند، هر کسی هر چه توان داشت، به جبهه کمک می‌کرد؛ از یک تخم‌مرغ گرفته تا بعضی‌ها که اموال‌ و املاکشان را پای پیروزی انقلاب اسلامی گذاشته بودند.
 
می‌دیدند که برخی از مردم در روستاها به سختی خرج و مخارج زندگی را در می‌آوردند؛ چقدر درک عمیقی داشتند آنهایی که این روزها ناظر بر کارهای‌مان هستند؛ درک عمیق داشتند که مبادا سنگ قبری بر مزارشان ‌گذاشته شود، در حالی که سقف خانه‌های مردم‌شان گِلی است.


تصویر سمت راست شهید عادل عظیم‌خانی


 شهید «عادل عظیم‌خانی»، شهیدی از شهر خوی استان آذربایجان غربی است که در گلزار شهدای شهرشان آرمیده است. مزار شهیدان عادل عظیم‌خانی و محمد فتحعلی‌زاده، برای تک تک ما پیام دارد و خدا آن روز را از ما بگیرد که شرمنده شهدا باشیم.


مزار شهید «عادل عظیم‌خانی»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۴
شهید گمنام


مـــــادرم .. زمانی که خبر شهــــادت ِ مرا شنیدی گــــریه نکن ...!


زمان تشییع و تدفینم گــــــریه نکن ... !

زمان خواندن ِ وصیت نامه ِ من گـــــــریه نکن ... !

فقط زمانی گریه کن که اســـلام در خطر است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۷
شهید گمنام

بسم رب الزهرا...

این روزها بدحجابی خیلی رواج پیدا کرده.این خانوم های محترم نمی

دونن که این

آرامش رو مدیون شهدایی هستند که همیشه برای حجاب اهمیت زیادی قائل بودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۸
شهید گمنام

به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام به همه دوستای گلم خیلی دوستون دارم امیدوارم هرکجا که هستید در زیر سایه وپناه آقا امام زمان سربلند باشید.

اگه تمایل دارید در سایت رسمی بیان عضو بشید یا اگه می خواهید به عنوان نویسنده این سایت فعالیت کنید باید بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام هدایت بشید

در صفحه ای که باز شده اطلاعاتتون رو وارد کنید به خصوص ایمیلتون رو چون فایل فعال سازی ثبت نام شما به ایمیلتون ارسال میشه بعد از پایان مراحل ثبت نام باید به ایمیلتون برید و روی گزینه فعال سازی کلیک کنید

اما مهمترین مرحله : وقتی ایمیلتون روهم تایید کردید

نام کاربری - نام ونام خانوادگی  - شماره تماس خودتون رو از طریق نظرات برای ما ارسال کنید

تا درصورت تایید مدیریت سایت مسجد به عنوان نویسنده فعالیت کنید.


در صورت تایید مدیر این سایت شما می توانید با مراجعه به آدرس bayan.ir وبا واردکردن نام کاربری خودتون ورمز عبور ،، وارد محیط مخصوص به خوتون میشید

با تشکرمدیر سایت مسجدشهداءبجنورد

التماس دعا


لطفاً برای ثبت نام کلیک نمایید

//bayanbox.ir/id/6164943797590453385?view

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۶
شهید گمنام
1-سوره توحید و کافرون:

 نمی تواند آن را رها کند مگر آنکه بقیه سوره فراموش شده باشد اما در نماز جمعه یا نماز ظهر روز جمعه برای خواندن سوره جمعه و منافقون چنانچه سهوا سوره دیگری را شروع کرده باشد می تواند آن سوره را رها کند.

2-غیر سوره توحید وکافرون:

الف)به نصف سوره نرسیده باشد: می تواند آن را رها کند.

ب)به نصف سوره رسیده یا از آن گذشته باشد: نمی تواند آن را رها کند بلکه باید همان سوره را به پایان برساند.


نقل از کتاب آموزش فقه محمد حسین فلاح زاده

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۵۷
شهید گمنام
آیت الله حق شناس:


«ابلیس، شاگرد نفس است، اگر شما بخواهید این نفس را که استاد شیطان است، بکوبید و رامش کنید، باید خود را فقیر کنید [یعنی] باید خودتان را در مقابل عظمت حضرت حق، هیچ بدانید. بعد از این مرحله، مرحله ی شب زنده داری است. این دو راه، راه مبارزه با نفس است.
باید نه آنقدر تنبل باشید که مردم بگویند وبال جامعه است و نه آنقدر فعالیت در دنیا داشته باشید که عرف بگوید چهار دست و پا افتاده روی دنیا».
«اگر اراده کنی که خودت را [از گناه] حفظ کنی، پروردگار هم در هنگام ارتکاب معاصی، برای تو ایجاد مانع می کند.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۹
شهید گمنام