مسجدشهداءبجنورد

.
مسجدشهداءبجنورد

با سلام مسجدالشهداء شهرک شاهدبا زیر بنایی بیش از 1000متر با همت والای اهالی محله ساخته شده و هم اکنون نمازگزاران در سه نوبت (صبح ،ظهر،شب)نماز را به جماعت اقامه می نمایند
آدرس :استان خراسان شمالی بجنوردخیابان امام خمینی غربی شهرک شاهد

نویسندگان

عروسی من موقعی است که در خون خودم بغلتم

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۵۷ ب.ظ

عروسی من موقعی است که در خون خودم بغلتم



به گزارش گروه اینترنتی رهروان ولایت به نقل از خبرگزاری رسا،   با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نخستین سلسله همایشهای سبک زندگی با محوریت شهدای حجره، در مدرسه علمیه حقانی برگزار شد.

براساس این گزارش، در این مراسم که با حضور سردار فضلی همراه بوده مراسم بزرگداشتی برای شهیدان حججالاسلام شهید مصطفی ردانیپور، عبدالله و رحمتالله میثمی برگزار شد؛ همچنین در این مراسم شیوه سیاست ورزی، مبارزه و جهاد این شهدای بزرگوار مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، در مراسم بزرگداشت شهدای حجره، عطاالله میثمی برادر شهیدان رحمتالله و عبدالله میثمی با زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا به بیان چند خاطره درباره برادران بزرگوار خود پرداخت.

میثمی در یکی از خاطرات خود به خاطره شیرینی درباره شب عروسی شهید حجتالاسلام مصطفی ردانیپور اشاره کرد و گفت: سال 62 بعد از آن که من و رحمتالله نماز مغرب و عشا را در مسجد خواندیم رحمتالله به من گفت امشب شب عروسی مصطفی(ردانیپور) است.

وی ادامه داد: من به خانه رفتم و سر وضع خود را مرتب کردم سپس با اخوی مرحوم سوار تاکسی شدیم و به مجلس عروسی رفتیم، آن روزها عروسیها مفصل برگزار نمی‏شد، شهید ردانیپور نیز به سبب این که طلبه بودند یک عروسی ساده در خانه برگزار کرده بودند.

میثمی تصریح کرد: بیشتر حاضران در مراسم عروسی طلبهها و دوستان بودند؛ پس از آن که شام را دادند شهید ردانیپور از آب حوض که در حیاط بود بر روی دوستان خود میپاشید و با آنها شوخی میکرد، ردانیپور بعد از شوخی با دوستان بر روی سکوی حوض ایستاد و گفت «این عروسی من نیست عروسی من موقعی است که در خون خودم بغلتم».

وی در پایان گفت: برای من بسیار عجیب بود که ردانیپور در شب عروسی در آن فضا و زمان این مطلب را بیان میکنند و ایشان بعد از عروسی به جبهه رفته و شهید شدند و هنوز هم برنگشتند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۴
شهید گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی