مسجدشهداءبجنورد

.
مسجدشهداءبجنورد

با سلام مسجدالشهداء شهرک شاهدبا زیر بنایی بیش از 1000متر با همت والای اهالی محله ساخته شده و هم اکنون نمازگزاران در سه نوبت (صبح ،ظهر،شب)نماز را به جماعت اقامه می نمایند
آدرس :استان خراسان شمالی بجنوردخیابان امام خمینی غربی شهرک شاهد

نویسندگان

شلوار تنگ نپوشید!

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵ ب.ظ

شلوار تنگالان توی جامعه،انواع و اقسام مدهای مختلف و زننده باب شده و متاسفانه یه عده از جوونای ما دارن به سمت هرچه بیشتر تنگ کردن نوع پوشش خودش میرن!

اما نکته ی مهمی که وجود داره اینه که لباس تنگ میتونه برای برخی از اعضای بدن مضر باشه و عملکرد اونها رو با خلل و مشکل روبرو کنه!

مثلا شلوار تنگ میتونه آسیب های جبران ناپذیری رو در بلند مدت بر روی بدن و اعضای تناسلی ایجاد کنه!

بعنوان مثال بیضه های مرد به این خاطر بیرون از بدن اون قرار دارن که برای تولید نطفه و اسپرم سازی باید همواره دمای این عضو از بدن مردان مقداری از دمای سایر نقاط کمتر باشه اما شلوار تنگ بخاطر نوع و شکل و فشردگی ای که داره باعث بالا رفتن دمای بدن در نقاط تحت پوشش خودش میشه و این کار باعث میشه که در بلند مدت عملکرد بیضه ها رو تحت تاثیر قرار بده و یا حتی در اون خلل وارد کنه.

از طرف دیگه پوشیدن شلوارهای تنگ میتونه جریان خون رو در دستگاه تناسلی به شدت مختل کنه و تاثیرات منفی رو در این ناحیه به جا بذاره!

از طرف دیگه هر عضو بدن نیاز به اکسیژن داره که این اکسیژن در دو بخش داخلی و خارجی به اون عضو میرسه!

بخش داخلی بوسیله ی خون به اون عضو میرسه و پوشیدن شلوار تنگ میتونه باعث اختلال در جریان خون و در نتیجه کاهش حجم اکسیژن در اون عضو و تبعات بعدی بشه!


بخش خارجی اون عضو هم بخاطر پوشیدن شلوار تنگ به شدت تحت فشار قرار داره و از دریافت اکسیژن به اندازه کافی محروم میشه!


پس مراقب انتخاب لباس و  شلوارمون باشیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۷
شهید گمنام

نظرات  (۱)

۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۵ مرتضی آزاد
سلام. موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی