مسجدشهداءبجنورد

.
مسجدشهداءبجنورد

با سلام مسجدالشهداء شهرک شاهدبا زیر بنایی بیش از 1000متر با همت والای اهالی محله ساخته شده و هم اکنون نمازگزاران در سه نوبت (صبح ،ظهر،شب)نماز را به جماعت اقامه می نمایند
آدرس :استان خراسان شمالی بجنوردخیابان امام خمینی غربی شهرک شاهد

نویسندگان

نمیخوام زنم بشه!!

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۶ ب.ظ


توی این پست میخوام توجه شما رو به یه آمار یا بهتر بگم یه تحقیق جلب کنم که توی اون 50 نفر از پسرانی که در دوران مجردی با دوست دخترشون رابطه ی جنسی برقرار کردن مورد بررسی قرار گرفتن!

توی این تحقیق از اونها سوال شده که آیا حاضرید با دوست دختر خودتون ازدواج کنید.؟؟

اما جالب اینه که این پسرها اعلام کردن که به هیچ وجه حاظر نیستن با دوست دختر خودشون ازدواج کنن.

اونها اعلام کردن که حتی اگه تا آخر عمر مجرد زندگی کنن اما بازم حاضر نیستن با دوست دخترشون ازدواج کنن چون همونطور که دوست دخترشون به راحتی با اونها رابطه ی جنسی برقرار کرده و به این سادگی خیانت کرده میتونه بعد از ازدواج با اونها هم به راحتی و بطور مخفیانه ،با فرد دیگری رابطه ی جنسی برقرار کنه و اینطوری به همسرش خیانت کنه!

جالب اینه که توی روایات اسلامی هم اومده که :«هرچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هرچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند.» اما متاسفانه این پسرها با اینکه خودشون  گوهره ی وجود خودشون رو به پلیدی کشوندن اما در عین حال میخوان با دختری ازدواج کنن که اهل خیانت نباشه!

این در واقع یک نوع بی انصافی و خودخواهی هست.

این در حالیه که کار به خیانت و رابطه های نامشروع جنسی کشیده نشه!

اما بعضی ها هم خر رو میخوان هم خرما رو. یعنی هم خودشون دست به رابطه های نامشروع میزنن و هم اینکه میخوانن با دختری پاک و عفیف ازدواج کنن که بهشون خیانت نکنه و این در حالیه که خودشون قبلا اینجوری نبودن.


اما یکی از بهترین راه هایی که برای حل این مشکل وجود داره تسهیل شرایط و زمینه های ازدواج جوانان هست تا بتونیم اونها رو هرچه بیشتر از گرداب گناه دور کنیم.


منبع : ندای حجاب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۷
شهید گمنام

نظرات  (۱)

در قرآن کریم آمده :

مردان زناکار یا مشرک جز با زنان زناکار یا مشرک ازدواج نمی کنند ... و زنان زناکار یا مشرک هم جز با مردان زناکار یا مشرک ازدواج نمی کنند.

در حقیقت اینگونه جوانان اگرچه به ظاهر از ازدواج با زنان خطاکار طفره میرن اما باطنا شخصی مثل خودشون نصیبشون می شه که ممکنه خبردار نشن.

البته خداوند هم عیب پوشه و هم توبه پذیر .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی