مسجدشهداءبجنورد

.
مسجدشهداءبجنورد

با سلام مسجدالشهداء شهرک شاهدبا زیر بنایی بیش از 1000متر با همت والای اهالی محله ساخته شده و هم اکنون نمازگزاران در سه نوبت (صبح ،ظهر،شب)نماز را به جماعت اقامه می نمایند
آدرس :استان خراسان شمالی بجنوردخیابان امام خمینی غربی شهرک شاهد

نویسندگان

بیانیه اهانت به پیامبر اکرم

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۱، ۱۰:۴۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی : هل تنقمون منا الا ان آمنا بالله  و ما انزل الینا و ما انزل من قبل و ان اکثرکم فاسقون (مائده 58)

دشمن قسم خورده جبهه حق بار دیگر بغض خود را نسبت به پیامبر رحمت و عزت  اشکار کرد و با ساخت فیلمی موهن کینه های درونی خود را آشکار نمود.

ما اهالی محله شهرک شاهد بجنورد این اهانت بزرگ به پیامبرعظیم اسلام را محکوم می نماییم واین اقدام را از ناحیه کارگردانهای شیطان صفت وبا چراغ سبز صهیونیزم می دانیم.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حرکت وقیحانه و غیرانسانی و عرض تسلیت و تعزیت به محضر ولی‌عصر "عجل الله تعالی فرجه الشریف" و مقام معظم رهبری "مدظله العالی"، از آحاد مردم مسلمان و همیشه در صحنه استان خراسان شمالی دعوت به عمل می‌آورم، تا در مراسم راهپیمایی اعتراض آمیز که بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته و همزمان با سراسر کشور، دربجنورد  برگزار می‌گردد، حضوری پرشور داشته و ضمن محکومیت و اعلان خشم و نفرت خود نسبت به این واقعه جسارت‌آمیز، بار دیگر هوشیاری، بصیرت، اتحاد و همدلی مسلمانان در مقابله با مکر و توطئه‌های دشمنان اسلام را به نمایش بگذارند.


بر همه مسلمانان جهان لازم است که عکس العمل بسیار مناسب از خود نشان داده تا بار دیگر دشمنان در فکر تکرار آن نوع اعمال نباشند و به امید روزی که پرچم اسلام در سرتاسر جهان به اهتزار در آید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۴
شهید گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی