مسجدشهداءبجنورد

.
مسجدشهداءبجنورد

با سلام مسجدالشهداء شهرک شاهدبا زیر بنایی بیش از 1000متر با همت والای اهالی محله ساخته شده و هم اکنون نمازگزاران در سه نوبت (صبح ،ظهر،شب)نماز را به جماعت اقامه می نمایند
آدرس :استان خراسان شمالی بجنوردخیابان امام خمینی غربی شهرک شاهد

نویسندگان

مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی افتتاح شد

مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی با حضور 'حجت الاسلام حائری' و 'حجت الاسلام حسینی' نمایندگانی از مرکز امور رسیدگی به مساجد خراسان رضوی و نیز معاونان استاندار و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی خراسان شمالی در محل دفتر امام جمعه بجنورد به طور رسمی فعالیت فرهنگی و مذهبی خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، امام جمعه بجنورد و رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی در مراسم افتتاحیه با اشاره به اهمیت جایگاه مسجد در فرهنگ سازی و ایجاد تحول و تغییر در جامعه، به نقش امامان جماعت مساجد اشاره کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی گفت: در تلاشیم با راه اندازی و فعالیت این مرکز، رونق مساجد را با حضور پررنگ جوانان در آن رقم بزنیم.
وی همچنین اداره مساجد در یک مدیریت واحد را دیگر هدف راه اندازی این مرکز عنوان و به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری در این باره استناد کرد و اظهار داشت: در تلاشیم تا مساجد به عنوان پایگاه دیانت و اداره جامعه تبدیل شود.
حجت الاسلام یعقوبی اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی این مرکز بتوانیم حرکت عمیق فرهنگی و مذهبی و ولایی را آغاز کنیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز گفت:سیاستگذاری وبرنامه ریزی واحد درزمینه فعالیتهای مسجد مهمترین هدف راه اندازی مرکز رسیدگی به امور مساجد است.
حجت الاسلام روحانی نیا با تاکید براینکه بایددر راستای تبیین و نشر و تبلیغ معارف اسلامی و همچنین احیا و شکوفایی و صیانت از پایگاههای انقلاب اهتمام ورزیدافزود:تبیین جایگاه مساجد بعنوان مهمترین و اصلی ترین پایگاههای دین، معنویت و اخلاق اسلامی،شناساندن اهمیت و نقش مساجد در حیات اجتماعی جامعه،سیاستگذاری و برنامه ریزی واحد و هماهنگ در زمینه فعالیتهای گوناگون مساجد،اهتمام در جهت حفظ قداست مساجداز مهمترین اهداف راه اندازی این مرکز به شمار می رود.
انتهای خبر/.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۲
شهید گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی